Update

Heeeiisann! Beklager mitt fravær fra bloggen i det siste, men jeg har rett og slett ikke hatt tid.

Vel, på tirsdag dro jeg og Sara til OSLOO <33 Ble sent før vi kom frem, så da gikk vi rett og la oss, men på Onsdag så ble det mye shopping i fine hovudstaden, litt senere på dagen så var det konsert omg, har ikke ord .. det var så utrolig bra, damen er helt rå!!! Pluss at hun synger sykt bra live, noe som jeg hadde forventet at hun gjorde 😀 Hihi! Jeg forteller mer senere om konserten, for da kommer det bilder også 🙂

Vi snakkes når jeg er hjemme!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg