STREET STYLE

Heihei

Aahhh, er det bare jeg som elsker ” street style” bildene på weheartit? Jeg kan sitte og se på dette i timesvis  .. altså, er det noe som er inspirasjon for meg, så er det virkelig alle desse fantastiske stilene som er på denne siden! Jeg får masse masse kles inspirasjon herfraOg jeg elsker det. Det finnes så mange kule og inspirerte stiler der ute, og jeg tenker at alle har sin egen fine stil, uansett hva man går med, er dere ikke enige? 😀 

Det er ofte jeg blir lei av min egen stil, som skjer veldig ofte .. så da bruker jeg faktisk denne weheartit siden for og få inspirasjon til hva jeg kan gå med! Er jeg den eneste eller? hihi. Tenk om sommeren da dere, da er det sikkert enda flere stilige stiler som man rett og slett bare må stjele hahah. Men uansett, nå har jeg satt sammen en kollasj av så utrolig mange inspirerte stiler, ta en titt innom DENNE siden og få inspirasjon du også 🙂 ! 

Hva synst dere?

Bruker du weheartit for inspirasjon?

 


15 kommentarer

Siste innlegg