innkjøp fra tyrkia

Heihei, nå har jeg endelig tatt noen innkjøps bilder til dere! Viktig og bare gjøre det med en gang, eller så blir det bare glemt haha, sånn er det hvertfall med meg! 🙂 Vel, her er innkjøpene .. 

Louis vuitton veske.

 

En søt hår blomster ting .. 

Jack Daniels topp. 

Hette genser, deilig stoff!!

Hollister hette genser med deilig pels inni, veldig deilig på også.

Allstar hette genser.

Hollister jogge bukse – Utrolig deilig jogge bukse.

Hette genser fra bikbok – husker ikke helt hva jeg betalte for den.

Bayside t-skjorte fra bikbok – denne var på salg, og kostet rundt 100 kr ca.

Shorts fra cubus – husker ikke prisen haha.

sokker fra h&m – 79 kr.

Converse sko.

Toms sko.

ESCADA parfyme  – denne kjøpte jeg på taxfree ´en og betalte 379 kr tror jeg.

1 pakke, med 3 mascaraer inni – betalte kun 159 kr på taxfree ´en! Super billig.

Sensai pudder – 249 kr på taxfree.

Vel, dette var innkjøpene! Jeg kjøpte ikke så veldig mye når jeg var i tyrkia, men jeg er hvertfall ganske fornøyd med det jeg har kjøpt 🙂 

Hva synst dere?


 

30 kommentarer

Siste innlegg