nytt design, igjen..

Hellå! sikkert ingen som gidder og lese dette innlegget nå siden det er så seint 🙂 men jeg kan poste det fordi om. Som dere sikkert ser så har jeg byttet design IGJEN.. jeg kommer faktisk ikke over dette designet, jeg synst det er sååå fint haha. Men det er jo alltid noe som skal stå i veien 🙁 og nå så er det headeren og side menyen, men det får bare vere nå. Jeg skal fikse det altså haha, men jeg må bare se gjennom stilsettet og sånn 🙂

Nå skal jeg få i meg noe mat, kjenner jeg er sulten hahah 🙂 vi blogges imorgen da!

kose genseren min hihi!

Hva synst dere om det nye designet?

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg