hot or not?

Heisann! jeg tenkte jeg kunne begynne med ” hot or not” lignende ting, kommer ikke til og gjøre det så ofte, men innimellom! :)og  da har jeg funnet ett antrekk fra gina tricot som jeg synst var litt kult. Litt stor t-shorte synst jeg er kult, men ikke sånn veldig stor liksom..også en fin lys dongeribukse til! Dette har jeg sykt lyst på, haha 😀 får vell vente til jeg har litt mer penger, enn det jeg har akkuratt NÅ. Jeg synst også at det er fint med en svart skinnjakke utenpå dongeribukser og slikt, pluss jeffrey campbell sko, arh, elsker det!  kjempekult! 🙂 eller hva? 

Hot or Not?

Hva synst dere om antrekket?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg