Innkjøp fra i dag!

♥ hallaaa! Sorry for lite blogging i dag, men jeg har vert opptatt! Har nemlig vert i Sandane.. skulle inn med bilen våres og fikse noe tror jeg det var.. Så da fikk vi en lånebil og stakk ned til sentrum og såg litt, var veldig koselig, det var kun jeg, mamma, pappa og lillestøstra mi. Di hadde en sykt gøy butikk der inne som venninden til søstra mi jobber, der hadde di alt mulig kjekt.. Så når vi var ferdige der så stakk vi til Førde for og se på kofferter! Tok sin tid og finne, men fant heldigvis til slutt.. Så var det ikke så billig heller :s Men jeg tenkte jeg kunne legge ut ett innkjøp nå for og vise dere hva jeg kjøpte? 🙂

 

 

Husker ikke hva butikken heter, var ett rart navn :p 499 ,-

 


Solbrille fra Nille – 59 ,-

 

 


Solbrille bra Nille – 59 ,-

 

 

 

 

Koffert fra Bagorama – 899 ,-

 

Hva synst du om innkjøpet?

16 kommentarer

Siste innlegg