innkjøp etter forrige gang jeg var i Bergen..

NÅ kommer innkjøpet som jeg sa jeg skulle vise dere etter forrige gangen jeg var her i Bergen og handlet noen klær.. jeg skulle egentlig ha innkjøpsvideo istede for å legge ut bilder av det jeg kjøpte.. men det ble så mye styr osv. Så da blir det bildeer istedenfor, håper det er greit? 🙂 hehe. 

Men det var så mye salgsvarer, så jeg husker ikke hva alt koster da, men skriver det jeg hugser! 

 

Her er innkjøpet ;

 

 

Topp fra cubus, 149 ,-

 

 

Shorts fra Kappahl, 199,-( tror jeg den koster) 

 

 

 

 

Tunika fra B-young, 99,- ( tror jeg)

 

 

også er det en stor lomme på fremsiden!

 

 


Også er det en som er helt lik, det ser ut som om den er rosa.. men den er ikke det. Den er hvit 🙂 ( samme prisen)

 

 

seggebukse fra B-young, 99,-

 

 

Shorts fra kappahl, 179,-

 

 

 

Baksiden pp shortsen!

 

 

Så skjøpte jeg en bikini, men har desverre ikke bilder av den! 🙂

 

Hva synest du om innkjøpet?

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg